Välgörenhetskonsert på Örenäs Slott

Den 7 mars gick Rotary Landskrona-Glumslövs  välgörenhetskonsert i samarbete med Örenäs Slott och Rotaract Glumslöv-Rydebäck av stapeln till förmån för Värmestugan i Helsingborg.

Förutom god mat, fantastisk miljö och underbar musik för de som närvarade, fick Värmestugan ett ordentligt tillskott till sin behjärtansvärda och helt ideella verksamhet.
Leila Khammari leder ett arbete med att etablera en Rotaract verksamhet i Rydebäck-Glumslöv och under hennes engagerade ledarskap såg våra Rotaracter till att kvällen blev både underhållande och givande.
President Stefan Bertryd som var initiativtagaren till konserten, såg mysa iförd helt tidsenlig klädsel. Distriktsguvenör Torkil Rönne ses här glänsa ikapp med Rotaracterna