Tisdagen den 31 mars, lämnade Stefan oss, efter en period av svår sjukdom.
Stefan kom till Landskrona Glumslövs Rotary klubb 2014, efter att varit aktiv i Harlösa Rotary Klubb. I Harlösa RK innehade Stefan olika tjänster såsom klubbmästare och sekreterare i många år.
Stefan var president i Landskrona Glumslöv RK 2016/ 2017.

Stefan har varit en hängiven rotarian under alla år. Han var dessutom den som initierade och tog kontakt med Glostrup-Vestegnes Rotaryklubb i Danmark, efter diskussioner att kontakta och skapa ett samarbete med en vänklubb,  detta efter att vår dåvarande vänklubb lagt ner sin verksamhet och gått upp i en annan klubb.
Ett bevis att Rotary var viktigt för Stefan var att han fortsatte komma och deltog på våra klubbmöten, trots sin sjukdom.
Stefan var engagerad och ställde alltid upp vid arrangemang, grillning, kräftfest, Glumslövsdagen m.m.

Våra tankar går till Stefans fru, Ingrid och barn, och barnbarn.